Discovery
Pozwala nam stać się ambasadorem dwóch stron – marki i jej klienta. Głównym celem jest poznanie rynku, motywacji odbiorców oraz działań konkurentów, po to aby móc w kolejnych etapach podejmować trafne decyzje.
Analiza podstawowa
Wnioski z analizy odbiorców będą stanowić fundament w budowie marki. Chcąc skutecznie ich zaciekawić oraz zaangażować skupimy się na odkryciu motywacji, które nimi kierują – potrzeb, problemów, zachowań, nawyków, różnic pokoleniowych, środowiskowych i kulturowych.
Wnioski z analizy odbiorców będą stanowić fundament w budowie marki. Chcąc skutecznie ich zaciekawić oraz zaangażować skupimy się na odkryciu motywacji, które nimi kierują – potrzeb, problemów, zachowań, nawyków, różnic pokoleniowych, środowiskowych i kulturowych.
Poznanie pozycjonowania rywali branżowych oraz charakterystyki rynku, innowacji i trendów pozwoli nam efektywnie wyróżnić markę oraz wskaże kierunki rozwoju przewag konkurencyjnych.
Audyt marki
Istniejącą markę poddamy audytowi, aby móc racjonalnie ocenić propozycję oferty, ścieżkę klienta i jego doświadczeń oraz obecny wizerunek i trafność działań marketingowych – odnosząc się do odkrytych wcześniej motywacji odbiorców.
Audyt organizacji
Znaczącym ogniwem kształtującym obraz marki w świadomości odbiorców oraz potencjalnych pracowników jest kultura organizacji oraz jej sposoby działania. Realizując audyt wewnętrzny organizacji pomożemy Ci spojrzeć oczami tych osób.
Zweryfikujemy również posiadane zasoby do przeprowadzenia sprawnego procesu brandingu i wdrożenia marki.