-->

pani, pana pranie

Przyjazna pralnia w sąsiedztwie

Czas realizacji

4 miesiące

Podejście

Klient i jego sytuacja

Przedsiębiorca z kilkuletnim doświadczeniem w branży pralniczej wypracował nowy koncept świadczenia usług, który potrzebował właściwego wyróżnienia.

Branża

Nazwa branży

Rynek

B2C

Strona internetowa

Zobacz online  →

pani, pana pranie
Przyjazna pralnia w sąsiedztwie

Odmieniamy standardy branży pralniczej sprawiając, że zwykła usługa staje się dla ludzi znacznie bardziej przyjazna. Nietuzinkowy branding pralni – prosty, a jednak tak bardzo charakterystyczny.

Realizacja w której właściciel marki po przeczytaniu opracowanego audytu środowiska marki zaufał nam i stworzył przestrzeń na niekonwencjonalne podejście. Postanowiliśmy tą szansą udowodnić, że w każdej branży jest przestrzeń na wyróżnienie i niebanalność.

Wykreowana nazwa marki to forma fonetycznej zabawy trzech podobnie brzmiących słów. Postanowiliśmy nawiązać do relacji sąsiedzkich, które często przybierają nieco luźną, choć wciąż grzecznościową relację „per Pan, Pani”.

Koncept uzupełnia slogan „przyjazna pralnia w sąsiedztwie”, który komunikuje charakter marki, a także odnosi się do działania proekologicznego.

Znakiem marki stały się dwa na pozór oczywiste spinacze, jednak dzięki personifikacji zyskały wyjątkowy styl zadbanej Pani oraz eleganckiego Pana.

Logo uzupełnia spójny czysty key visual wykorzystujący linearne bombelki oraz odpowiednio wyselekcjonowane zdjęcia podkreślające świeżość i krystaliczną czystość.

Wykreowana tożsamość wizualna towarzyszy odbiorcom praktycznie na każdym punkcie styku z marką – od bloczku z potwierdzeniem nadania po przybory służące w codziennym życiu.

Projekt finalizuje prosta strona internetowa, która pozwoli w dogodny sposób odnaleźć najbliższy punkt, sprawdzić cennik, a w przyszłości zweryfikować status prania lub skorzystać z usług specjalnych.

Zastanawiasz się jak zacząć?

Umów bezpłatną konsultację.

Podczas 20 minutowej rozmowy telefonicznej przedstawisz nam kluczowe wyzwanie z jakim się mierzysz w biznesie lub marketingu. My wskażemy wstępną koncepcję rozwiązań.

Twoja marka może stać się narzędziem biznesowym. Poznaj koncepcję działań dla swojej firmy.
Marcin Tkaczyk – Strateg marki
Marcin Tkaczyk
Strateg marki
Umów bezpłatną konsultacje