Wykreowanie autentycznych doświadczeń zaczyna się od marki. W branży SPA wiele miejsc jedynie imituje atmosferę kultur z których czerpią. Celem projektu stało się, aby Inami wprowadzało klientów w orientalny świat już od pierwszej styczności z marką, a sama wizyta była spójnym dopełnieniem całego doświadczenia – bez rozczarowań.

BRANŻA

SPA

DYSTRYBUCJA

Lokalna

WIELKOŚĆ

1–10 osób

SIEDZIBA

Rzeszów

CZAS REALIZACJI

3 miesiące

METODOLOGIA

Tożsamość marki

ZAKRES

Nazewnictwo

System wizualny

Copywriting

Materiały reprezentacyjne

Grafiki cyfrowe

Wzory dokumentów

Znakowanie

Web design

Wdrożenie strony

W zatłoczonej branży najmu okazjonalnego

Elite Apartments skupia swoją ofertę wokół najmu okazjonalnego – oferuje pełny zakres wsparcia od stworzenia apartamentu inwestycyjnego, przez zarządzanie najmem, po obsługę gości. Choć zapotrzebowanie na takie usługi jest duże, to równie duża jest konkurencja w branży. W wyniku czego rywalizacja o klienta i rentowność staje się coraz trudniejsza. Mimo tego Elite Apartments chce rosnąć.

Rebranding jako konsekwencja zmian organizacyjnych i narzędzie do skalowania

Elite Apartments zgłosiło się do nas w momencie swojej zmiany organizacyjnej. Przebudowa struktury, doskonalenie procesów zarządzania zespołem i obsługi klientów to świadome działania firmy przygotowujące ją do skalowania.

Wzmocnienie źródła pochodzenia technik

POZYCJONOWANIE MARKI

Dostrzegliśmy, że wiele miejsc czerpie z różnych technik masaży przez co ich specjalizacja rozmywa się. W przypadku Inami, chcieliśmy dookreślić markę i jej ofertę stąd postawiliśmy na wyraziste eksponowanie źródła pochodzenia.

Narracja, która jest spójna oraz nieprzerysowana

Narracja & strategia komunikacji

Wiele miejsc czerpiących z kultur orientalnych prowadzi bardzo chaotyczną oraz niekiedy patetyczną i przerysowaną komunikację. W przypadku Inami zależało nam, aby zdefiniować wyważoną narrację, która będzie fundamentem tematycznym dla wszystkich treści marki, które będą emanować spokojem.

Wizerunek marki, który odmienia krajobraz branży

SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ / JĘZYK WIZUALNY

Tworząc tożsamość marki bazującej na kulturze balijskie bez cienia wątpliwości zrezygnowaliśmy z powszechnego wykorzystywania ornamentyki orientalnej.

Narrację marki mówiącej o balansie postanowiliśmy zwizualizować poprzez lekkie geometryczne formy wyrysowujące się z charakterystycznie wystylizowanych linii.

Materiały marki, które budują doświadczenie

Materiały marki

Wyposażyliśmy Inami w materiały niezbędne do pozyskania klientów, ale zaprojektowane w sposób, aby już na pierwszym etapie interakcji z marką wywołać w nich poczucia zaintrygowania i zachęcenia do odkrycia technik masaży balijskich.

Realizacja

Strategia & LEAD DESIGN

Marcin Tkaczyk

Webdesign

Mateusz Justkowski

Brand Design

Juliusz Bachta + Mateusz Justkowski

Low-code Development

Mateusz Justkowski

Copywriting

Marcin Tkaczyk

Przedstaw nam swój projekt

Skontaktujemy się z Tobą i po krótkiej rozmowie przedstawimy Ci wstępną koncepcję możliwych podejść dla realizacji Twojego projektu.

Twoja wiadomość została wysłana.
Wystąpił błąd w wysyłaniu wiadomości. Spróbuj wysłać wiadomość ponownie, lub zadzwoń +48 794 301 550 i przedstaw nam swój projekt.