Wykreowanie autentycznych doświadczeń zaczyna się od marki. W branży SPA wiele miejsc jedynie imituje atmosferę kultur z których czerpią. Celem projektu stało się, aby Inami wprowadzało klientów w orientalny świat już od pierwszej styczności z marką, a sama wizyta była spójnym dopełnieniem całego doświadczenia – bez rozczarowań.
BRANŻA
SPA
DYSTRYBUCJA
Lokalna
WIELKOŚĆ
1–10 osób
SIEDZIBA
Rzeszów
CZAS REALIZACJI
3 miesiące
METODOLOGIA
Tożsamość marki
W zatłoczonej branży najmu okazjonalnego
Elite Apartments skupia swoją ofertę wokół najmu okazjonalnego – oferuje pełny zakres wsparcia od stworzenia apartamentu inwestycyjnego, przez zarządzanie najmem, po obsługę gości. Choć zapotrzebowanie na takie usługi jest duże, to równie duża jest konkurencja w branży. W wyniku czego rywalizacja o klienta i rentowność staje się coraz trudniejsza. Mimo tego Elite Apartments chce rosnąć.
Rebranding jako konsekwencja zmian organizacyjnych i narzędzie do skalowania
Elite Apartments zgłosiło się do nas w momencie swojej zmiany organizacyjnej. Przebudowa struktury, doskonalenie procesów zarządzania zespołem i obsługi klientów to świadome działania firmy przygotowujące ją do skalowania.



Wzmocnienie źródła pochodzenia technik
POZYCJONOWANIE MARKI
Dostrzegliśmy, że wiele miejsc czerpie z różnych technik masaży przez co ich specjalizacja rozmywa się. W przypadku Inami, chcieliśmy dookreślić markę i jej ofertę stąd postawiliśmy na wyraziste eksponowanie źródła pochodzenia.


Narracja, która jest spójna oraz nieprzerysowana
Narracja & strategia komunikacji
Wiele miejsc czerpiących z kultur orientalnych prowadzi bardzo chaotyczną oraz niekiedy patetyczną i przerysowaną komunikację. W przypadku Inami zależało nam, aby zdefiniować wyważoną narrację, która będzie fundamentem tematycznym dla wszystkich treści marki, które będą emanować spokojem.


Wizerunek marki, który odmienia krajobraz branży
SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ / JĘZYK WIZUALNY
Tworząc tożsamość marki bazującej na kulturze balijskie bez cienia wątpliwości zrezygnowaliśmy z powszechnego wykorzystywania ornamentyki orientalnej.
Narrację marki mówiącej o balansie postanowiliśmy zwizualizować poprzez lekkie geometryczne formy wyrysowujące się z charakterystycznie wystylizowanych linii.




Materiały marki, które budują doświadczenie
Materiały marki
Wyposażyliśmy Inami w materiały niezbędne do pozyskania klientów, ale zaprojektowane w sposób, aby już na pierwszym etapie interakcji z marką wywołać w nich poczucia zaintrygowania i zachęcenia do odkrycia technik masaży balijskich.







Realizacja
Strategia & LEAD DESIGN
Marcin Tkaczyk
Webdesign
Mateusz Justkowski
Brand Design
Juliusz Bachta + Mateusz Justkowski
Low-code Development
Mateusz Justkowski
Copywriting
Marcin Tkaczyk
Przedstaw nam swój projekt
Skontaktujemy się z Tobą i po krótkiej rozmowie przedstawimy Ci wstępną koncepcję możliwych podejść dla realizacji Twojego projektu.