Może księgowość nie ekscytuje, ale wciąż musi potrafić się sprzedać. Intrati to nowa marka na rynku usług księgowych, której właściciele świadomi tego jak wygląda krajobraz konkurencji postanowili wyróżnić się i przekonać do siebie potencjalnych klientów – bezpośrednim podejściem i otwartością na technologię.

BRANŻA

Księgowość

DYSTRYBUCJA

Ogólnopolska

WIELKOŚĆ

1–10 osób

SIEDZIBA

Dębica

CZAS REALIZACJI

2 miesiące

METODOLOGIA

Pragmatyczny proces

ZAKRES

Warsztaty

Nazewnictwo

System wizualny

Copywriting

Materiały reprezentacyjne

Grafiki cyfrowe

Wzory dokumentów

Znakowanie

Web design

Wdrożenie strony

W zatłoczonej branży najmu okazjonalnego

Elite Apartments skupia swoją ofertę wokół najmu okazjonalnego – oferuje pełny zakres wsparcia od stworzenia apartamentu inwestycyjnego, przez zarządzanie najmem, po obsługę gości. Choć zapotrzebowanie na takie usługi jest duże, to równie duża jest konkurencja w branży. W wyniku czego rywalizacja o klienta i rentowność staje się coraz trudniejsza. Mimo tego Elite Apartments chce rosnąć.

Rebranding jako konsekwencja zmian organizacyjnych i narzędzie do skalowania

Elite Apartments zgłosiło się do nas w momencie swojej zmiany organizacyjnej. Przebudowa struktury, doskonalenie procesów zarządzania zespołem i obsługi klientów to świadome działania firmy przygotowujące ją do skalowania.

Oczywiste usługi, nieoczywiste metody.

POZYCJONOWANIE MARKI

W kontekście bardzo pospolitego rynku usług księgowych znaleźliśmy pozycjonowanie, które odpowiada na współczesne potrzeby nowoczesnych firm. W dobie trendu procesów i automatyzacji kierunek jaki przyjęliśmy to gotowość na dostosowanie procesów księgowych do workflow firm.

Wiemy, że dla większości księgowość nie jest “seksi”

Narracja & strategia komunikacji

Poznając perspektywę odbiorców zrozumieliśmy, że większości z nich patrzy na księgowość jako przytłaczający obowiązek. Uznaliśmy, że w komunikacji należy nazywać rzeczy po imieniu. Powstała zwięzła i konkretna komunikacja, wykazująca duże zrozumienie dla punktu patrzenia docelowego odbiorcy.

Prosta, ale zapamiętywalna tożsamość marki

NAZWA

Intratny to przynoszący zyski lub korzyści materialne. Opracowana nazwa bardzo bezpośrednio oddaje tematykę finansów, a mimo to jest w branży unikatowa.

SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ / JĘZYK WIZUALNY

Charakterystyczność systemu wizualnego buduje motyw wizualny tworzący tematyczne ilustracje symboli finansowych oraz intensywny kobaltowy kolor. Zapamiętywalność wzmocniona została poprzez zastosowanie subtelnych animacji.

Narzędzia ułatwiające pracę i zwiększające skuteczność

Materiały marki

Kluczowe niezbędne materiały dla procesu marketingu i sprzedaży oraz prosta strona internetowa z funkcjonalnością kalkulatora to wystarczające narzędzia do pozyskania klientów – siła wynika z bezpośredniej, konkretnej komunikacji.

Przez cały proces czułem, że rozumieją moje oczekiwania. Początkowo miałem wizję tego, jak chciałbym by wyglądała moja marka, ale chłopaki z s’sense zaprojektowali coś co przerosło moje oczekiwania i czego sam bym nie wymyślił.

Piotr Kieta, Współwłaściciel

Piotr Kieta, Współwłaściciel

Realizacja

Strategia & LEAD Design

Marcin Tkaczyk

Webdesign

Mateusz Justkowski

Brand Design

Juliusz Bachta + Mateusz Justkowski

Low-code Development

Mateusz Justkowski

Copywriting

Marcin Tkaczyk

Przedstaw nam swój projekt

Skontaktujemy się z Tobą i po krótkiej rozmowie przedstawimy Ci wstępną koncepcję możliwych podejść dla realizacji Twojego projektu.

Twoja wiadomość została wysłana.
Wystąpił błąd w wysyłaniu wiadomości. Spróbuj wysłać wiadomość ponownie, lub zadzwoń +48 794 301 550 i przedstaw nam swój projekt.