Może księgowość nie ekscytuje, ale wciąż musi potrafić się sprzedać. Intrati to nowa marka na rynku usług księgowych, której właściciele świadomi tego jak wygląda krajobraz konkurencji postanowili wyróżnić się i przekonać do siebie potencjalnych klientów – bezpośrednim podejściem i otwartością na technologię.
BRANŻA
Księgowość
DYSTRYBUCJA
Ogólnopolska
WIELKOŚĆ
1–10 osób
SIEDZIBA
Dębica
CZAS REALIZACJI
2 miesiące
METODOLOGIA
Pragmatyczny proces
W zatłoczonej branży najmu okazjonalnego
Elite Apartments skupia swoją ofertę wokół najmu okazjonalnego – oferuje pełny zakres wsparcia od stworzenia apartamentu inwestycyjnego, przez zarządzanie najmem, po obsługę gości. Choć zapotrzebowanie na takie usługi jest duże, to równie duża jest konkurencja w branży. W wyniku czego rywalizacja o klienta i rentowność staje się coraz trudniejsza. Mimo tego Elite Apartments chce rosnąć.
Rebranding jako konsekwencja zmian organizacyjnych i narzędzie do skalowania
Elite Apartments zgłosiło się do nas w momencie swojej zmiany organizacyjnej. Przebudowa struktury, doskonalenie procesów zarządzania zespołem i obsługi klientów to świadome działania firmy przygotowujące ją do skalowania.




Oczywiste usługi, nieoczywiste metody.
POZYCJONOWANIE MARKI
W kontekście bardzo pospolitego rynku usług księgowych znaleźliśmy pozycjonowanie, które odpowiada na współczesne potrzeby nowoczesnych firm. W dobie trendu procesów i automatyzacji kierunek jaki przyjęliśmy to gotowość na dostosowanie procesów księgowych do workflow firm.

Wiemy, że dla większości księgowość nie jest “seksi”
Narracja & strategia komunikacji
Poznając perspektywę odbiorców zrozumieliśmy, że większości z nich patrzy na księgowość jako przytłaczający obowiązek. Uznaliśmy, że w komunikacji należy nazywać rzeczy po imieniu. Powstała zwięzła i konkretna komunikacja, wykazująca duże zrozumienie dla punktu patrzenia docelowego odbiorcy.



Prosta, ale zapamiętywalna tożsamość marki
NAZWA
Intratny to przynoszący zyski lub korzyści materialne. Opracowana nazwa bardzo bezpośrednio oddaje tematykę finansów, a mimo to jest w branży unikatowa.
SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ / JĘZYK WIZUALNY
Charakterystyczność systemu wizualnego buduje motyw wizualny tworzący tematyczne ilustracje symboli finansowych oraz intensywny kobaltowy kolor. Zapamiętywalność wzmocniona została poprzez zastosowanie subtelnych animacji.





Narzędzia ułatwiające pracę i zwiększające skuteczność
Materiały marki
Kluczowe niezbędne materiały dla procesu marketingu i sprzedaży oraz prosta strona internetowa z funkcjonalnością kalkulatora to wystarczające narzędzia do pozyskania klientów – siła wynika z bezpośredniej, konkretnej komunikacji.



Przez cały proces czułem, że rozumieją moje oczekiwania. Początkowo miałem wizję tego, jak chciałbym by wyglądała moja marka, ale chłopaki z s’sense zaprojektowali coś co przerosło moje oczekiwania i czego sam bym nie wymyślił.

Piotr Kieta, Współwłaściciel
Realizacja
Strategia & LEAD Design
Marcin Tkaczyk
Webdesign
Mateusz Justkowski
Brand Design
Juliusz Bachta + Mateusz Justkowski
Low-code Development
Mateusz Justkowski
Copywriting
Marcin Tkaczyk
Przedstaw nam swój projekt
Skontaktujemy się z Tobą i po krótkiej rozmowie przedstawimy Ci wstępną koncepcję możliwych podejść dla realizacji Twojego projektu.