Klient
Modestic
Zdefiniowany cel

Lokalnie działający salon makijażu permanentnego zyskał dużą popularność w branży. Właściciele postanowili zagospodarować ten fakt tworząc markę, która pozwoli wykorzystać zbudowany autorytet i uruchomić salony w kolejnych miastach Polski oraz rozwinąć ofertę szkoleniową.

Zakres
Strategia
Nazewnictwo
Logo
System wizualny
Strona internetowa

Modestic
Trwaj z gracją i wygodą

Odmieniamy standardy branży pralniczej sprawiając, że zwykła usługa staje się dla ludzi znacznie bardziej przyjazna. Nietuzinkowy branding pralni – prosty, a jednak tak bardzo charakterystyczny.

Celem projektu było stworzenie subtelnej marki, która będzie umiejętnie balansować w komunikacji wizualnej i werbalnej – trafiając do kobiet w każdym wieku. Istotny wpływ na wynik miał przeprowadzony audyt środowiska marki, który pozwolił wykreować wyróżniającą się na tle konkurencji markę.

We wspólnych warsztatach wykreowaliśmy razem z klientem nazwę, która odzwierciedla delikatność i naturalność efektów zabiegów oraz nakreśla w niebanalny sposób branżę beauty. Modestic to połączenie słów modest (ang. skromny) oraz esthetic (ang. estetyka).

Wraz z nazwą zaprojektowany został opis marki oraz jej slogan
– Trwaj z gracją i wygodą – komunikujący korzyść wizualną i emocjonalną.

Na etapie projektu logo założyliśmy, że powinno być ono proste, ale jednocześnie wystarczająco charakterystyczne. Ponadto za wyzwanie przyjęliśmy, aby umiejętnie zbalansować jego elegancję i nawiązać do precyzyjności wykonywanych zabiegów.

Chcąc skutecznie wyróżnić markę Modestic na tle konkurencji postawiliśmy w kreacji key visualu marki na zupełnie niepowszechną kolorystykę. Połączenie koloru rdzawego, intensywnego fioletu oraz subtelnego kremowego sprawiło, że uzyskaliśmy interesującą kompozycję.

Projektując cały proces doświadczenia odbiorcy z marką, stworzyliśmy materiały wspomagające każdy punktu styku – od akcydensów informacyjnych po elementy budujące emocjonalną więź z marką.

Całość rebrandingu uzupełnia strona internetowa, która poprzez zaprojektowaną architekturę informacji prowadzi odbiorcę, umiejętnie zarządzając początkowym wysoce emocjonalnym nastawieniem doprowadzając do uracjonalnienia decyzji o zakupie i dokonania rezerwacji terminu.

Realizacja
Strategia, Nazewnictwo
Marcin Tkaczyk
Brand Design
Juliusz Bachta, Marcin Tkaczyk
Strona internetowa
Marcin Tkaczyk
Koordynacja projektu
Koordynacja
Eugene Malinin (Modestic) / Marcin Tkaczyk