Majowo
Stworzona strategia marki oraz unikatowy wizerunek sprawiły, że ten e-commerce ma dziś znaczący udział w branży mebli ogrodowych.
Czas realizacji
4 miesiące
Podejście
Tożsamość marki
Klient i jego sytuacja
Przedsiębiorca działający w handlu tradycyjnym chcąc dostosować się do zmian społecznych w sposobie dokonywania zakupów i rozwoju rynku e-commerce zlecił nam zadanie uruchomienia marki sklepu internetowego z meblami do ogrodu.
Branża
E-commerce
Rynek
B2C
majowo.pl
i każdy może stworzyć wspaniały ogród!
Wykreowaliśmy markę sklepu internetowego z meblami i akcesoriami do ogrodu.
Celem było wykreowanie wyjątkowej i unikatowej nazwy, która nie będzie bazowała na powszechnych dla tej branży słowach “ogród” oraz “garden”.
Zależało nam, aby komunikowała bardzo pozytywne emocje. Uznaliśmy, że najbardziej lubianym i pożądanym okresem roku przez znaczną większość Polaków jest majówka. Moment kiedy przyroda nabiera pełni energii, ludzie chętnie spędzają czas na świeżym powietrzu oraz rozpoczynają sezon wielkiego polskiego grillowania.
Istotnym czynnikiem było zadbanie także o aspekt pozycjonowania w wynikach wyszukiwania Google – co jest kluczową kwestią w działalności sklepów internetowych.
Postawiliśmy na nazwę majowo, która doskonale spełnia założenia i ma dodatkowo swoje nieco dawne znaczenie w słowniku języka polskiego gdzie oznacza wesoło, radośnie.
Powstałą nazwę dopełnia minimalistyczne i charakterystyczne logo. Zaprojektowany znak graficzny to sześciokąt, którego abstrakcyjna modyfikacja sprawia, że można dostrzec kilka symboli – motyla, kwiatu oraz paczki, która jest charakterystycznym elementem sprzedaży internetowej.
Równolegle z kreacją części wizualnej pracowaliśmy nad strategią marki oraz komunikacją. Te narzędzia istotnie przyczyniły się do zrozumienia i wyczucia przez powstający zespół koncepcji wizerunku marki majowo oraz sposobu jej dialogu z odbiorcami.
Opracowany znak uzupełniła seria piktogramów usprawniających odbiór i intuicyjność nawigacji po ofercie. Wraz z nimi stworzone zostały spójne materiały promocyjne z przeznaczeniem do druku oraz Internetu.
Niemniej jednak najważniejszym etapem było zaprojektowanie sklepu internetowego. Duży nacisk położony został na doświadczenie użytkownika. Zadbaliśmy o zrozumiałą strukturę, architekturę informacji oraz intuicyjność nawigacji sklepu. Na podstawie zaprojektowanych wzorców agencja M2 Media wdrożyła przejrzysty i estetyczny design.
Głównym medium promowania marki są social media, gdzie we współpracy z influencerami majowo.pl może poszczycić się unikatowymi zdjęciami swoich produktów.
Zastanawiasz się jak zacząć?
Umów bezpłatną konsultację.
Podczas 20 minutowej rozmowy telefonicznej przedstawisz nam kluczowe wyzwanie z jakim się mierzysz w biznesie lub marketingu. My wskażemy wstępną koncepcję rozwiązań.