Klient
Majowo
Zdefiniowany cel

Przedsiębiorca działający w handlu tradycyjnym chcąc dostosować się do zmian społecznych w sposobie dokonywania zakupów i rozwoju rynku e-commerce zlecił nam zadanie uruchomienia marki sklepu internetowego z meblami do ogrodu.

Zakres
Strategia
Nazewnictwo
Logo
System wizualny
Strona internetowa
Brand manual

majowo.pl
i każdy może stworzyć wspaniały ogród!

Wykreowaliśmy markę sklepu internetowego z meblami i akcesoriami do ogrodu.

Celem było wykreowanie wyjątkowej i unikatowej nazwy, która nie będzie bazowała na powszechnych dla tej branży słowach “ogród” oraz “garden”.

Zależało nam, aby komunikowała bardzo pozytywne emocje. Uznaliśmy, że najbardziej lubianym i pożądanym okresem roku przez znaczną większość Polaków jest majówka. Moment kiedy przyroda nabiera pełni energii, ludzie chętnie spędzają czas na świeżym powietrzu oraz rozpoczynają sezon wielkiego polskiego grillowania.

Istotnym czynnikiem było zadbanie także o aspekt pozycjonowania w wynikach wyszukiwania Google – co jest kluczową kwestią w działalności sklepów internetowych.

Postawiliśmy na nazwę majowo, która doskonale spełnia założenia i ma dodatkowo swoje nieco dawne znaczenie w słowniku języka polskiego gdzie oznacza wesoło, radośnie.

Powstałą nazwę dopełnia minimalistyczne i charakterystyczne logo. Zaprojektowany znak graficzny to sześciokąt, którego abstrakcyjna modyfikacja sprawia, że można dostrzec kilka symboli – motyla, kwiatu oraz paczki, która jest charakterystycznym elementem sprzedaży internetowej.

Równolegle z kreacją części wizualnej pracowaliśmy nad strategią marki oraz komunikacją. Te narzędzia istotnie przyczyniły się do zrozumienia i wyczucia przez powstający zespół koncepcji wizerunku marki majowo oraz sposobu jej dialogu z odbiorcami.

Opracowany znak uzupełniła seria piktogramów usprawniających odbiór i intuicyjność nawigacji po ofercie. Wraz z nimi stworzone zostały spójne materiały promocyjne z przeznaczeniem do druku oraz Internetu.

Niemniej jednak najważniejszym etapem było zaprojektowanie sklepu internetowego. Duży nacisk położony został na doświadczenie użytkownika. Zadbaliśmy o zrozumiałą strukturę, architekturę informacji oraz intuicyjność nawigacji sklepu. Na podstawie zaprojektowanych wzorców agencja M2 Media wdrożyła przejrzysty i estetyczny design.

Głównym medium promowania marki są social media, gdzie we współpracy z influencerami majowo.pl może poszczycić się unikatowymi zdjęciami swoich produktów.

Realizacja
Strategia & Naming
Marcin Tkaczyk
Brand Design
Marcin Tkaczyk
Strona internetowa
Marcin Tkaczyk
Koordynacja projektu
Koordynacja
Marcin Tkaczyk