To proces świadomego kreowania tożsamości marki, która ma na celu wyróżnienie oraz sprawniejsze przekonanie odbiorcy do oczekiwanego działania, zazwyczaj zakupu. Często mylnie brandingiem określa się samą warstwę wizualną – logo i identyfikację wizualną. Natomiast w rzeczywistości są one jedynie drobnym ułamkiem całości.
Branding w podejściu strategicznym łączy ze sobą: strategię i procesy biznesowe, rozwój produktu/usługi, ukształtowanie ścieżki podróży odbiorcy i jego doświadczeń na każdym etapie, strategię pozycjonowania i komunikacji marki, nazewnictwo, system wizualny oraz identyfikację werbalną.
Wszystkie te elementy są podstawą dla efektywnych działań marketingowych i sprzedażowych. Im większa ich spójność i kompletność tym większa skuteczność biznesowa i dynamika wzrostu.
Niezbędne etapy budowy skutecznej marki to: odkrycie potrzeb odbiorców i poznanie konkurencji, warsztaty biznesowe, zdefiniowanie strategii i tożsamości marki, zaprojektowanie identyfikacji werbalnej i zasobów marki oraz wdrożenie.
Średni czas realizacji zależy od przyjętego podejścia. W przypadku uproszczonego procesu to okres 1–3 miesięcy, jednak najczęściej projekt trwa od około 6 do 12 miesięcy.
Wszystkie te elementy są podstawą dla efektywnych działań marketingowych i sprzedażowych. Im większa ich spójność i kompletność tym większa skuteczność biznesowa i dynamika wzrostu.
Nasza usługa (re)brandingu i jej wartość jest dostosowywana do specyfiki biznesu, otoczenia rynkowego oraz aspiracji marki. Opracowane trzy podejścia do brandingu sprawiają, że zarówno dla dużych jak i małych firm inwestycja w branding jest rentowna.
Wdrażamy strony internetowe w metodologii low-code co pozwala znacząco zredukować czas i koszt realizacji. W przypadku zaawansowanych stron o rozbudowanych funkcjonalnościach oraz aplikacji webowych i mobilnych pomagamy markom w komunikacji ze specjalistami.
Wspieramy marki w zdefiniowaniu lejków marketingowych oraz ich testowaniu i usprawnianiu celem poprawy skuteczności. Opracowujemy treści oraz kreacje wizualne, które wraz z założeniami strategicznymi przekazujemy partnerom odpowiedzialnym za konfiguracje kampanii.