Projektujemy narzędzie pozwalające świadomie kształtować każde doświadczenie odbiorcy z marką i wzmacniać jego zaangażowanie.

Podejście

Skupieni na skuteczności – tworzymy koncepcje, testujemy i rozwijamy.
Proponujemy rozwiązania adekwatne do miejsca w którym jest marka.
Nie briefujemy. Rozmawiamy i eksplorujemy dążąc do zrozumienia motywacji obydwu stron.
Odciążamy klienta proaktywnie prowadząc projekt. Stajemy się partnerem, a nie tylko wykonawcą.
Bardzo wysoko cenimy kulturę współpracy o wysokim zaangażowaniu, otwartości i śmiałości do wychodzenia z pospolitości.
Sięgamy głębiej. W brandingu uwzględniamy procesy wewnętrzne, kulturę organizacji oraz rozwój produktu/usługi.
Projektując marki stawiamy na pragmatyzm biznesowy, ale również wzbogacamy je o walor artystyczny.
Jesteśmy odpowiedzialni – precyzyjnie określamy nasze możliwości czasowe i kompetencyjne.
Sprawna i przejrzysta współpraca uzupełniana o usługi zweryfikowanych partnerów.

Podejmujemy duże i złożone projekty oraz te małe chcące znaczyć więcej.

Nowa marka
Nowa marka
Istniejąca marka
Istniejąca marka

PODEJŚCIE

Strategiczne

Strategiczne

Dla firm, które od samego początku zakładają osiągnięcie istotnej pozycji w kontrolowany i dynamiczny sposób.

PODEJŚCIE

Standardowe

Standardowe

Dla firm, które chcą się wyróżnić oraz skutecznie zaangażować odbiorcę dzięki trafnej odpowiedzi na jego potrzeby.

PODEJŚCIE

Uproszczone

Uproszczone

Dla projektów, które weryfikują rynek lub rozpoczynają działania biznesowe z ograniczonym budżetem.

PODEJŚCIE

Strategiczne

Strategiczne

Dla firm, które chcą dokonać głębokiej, strategicznej przemiany w celu wzmocnienia lub ustabilizowania swojej pozycji w branży.

PODEJŚCIE

Standardowe

Standardowe

Dla firm, które dostrzegają, że obecny wizerunek i komunikacja nie przynoszą oczekiwanych efektów i chcą zwiększyć skuteczność wraz z atrakcyjnością.

PODEJŚCIE

Uproszczone

Uproszczone

Dla firm, które chcąc odświeżyć wizerunek marki – adekwatnie do trendów.
Odkrycie + Plan
Analiza podstawowa
Audyt marki
Audyt organizacji
Warsztat: biznes + rozwój produktu/usługi
Warsztat: customer journey + tożsamości marki
Warsztat: plan egzekucji strategii
Warsztat: customer experince
Fundamenty marki
Koncepcje tożsamości marki
Naming
System identyfikacji wizualnej (rozszerzony)
Strategia marki i komunikacji
Brand manual (rozszerzony)
Zasoby marki
(adekwatnie do potrzeb)
Identyfikacja werbalna
Identyfikacja wizualna
Znakowanie
Projektowanie opakowań
Web design (strona internetowa)
Aplikacje i systemy (UX / UI Design)
Ekspozycja marki
Systemy informacji wizualnej
Design
(adekwatnie do potrzeb)
Skład publikacji
Grafika do druku
Grafika cyfrowa
Animacje (Motion Design)
Grafika 3D & Wizualizacje
Ilustracje
Fotografia
Odkrycie + Plan
Analiza podstawowa
Audyt marki
Audyt organizacji
Warsztat: biznes + rozwój produktu/usługi
Warsztat: customer journey + tożsamości marki
Warsztat: plan egzekucji strategii
Warsztat: customer experince
Fundamenty marki
Koncepcje tożsamości marki
Naming
System identyfikacji wizualnej (rozszerzony)
Strategia marki i komunikacji
Brand manual (rozszerzony)
Zasoby marki
(adekwatnie do potrzeb)
Identyfikacja werbalna
Identyfikacja wizualna
Znakowanie
Projektowanie opakowań
Web design (strona internetowa)
Aplikacje i systemy (UX / UI Design)
Ekspozycja marki
Systemy informacji wizualnej
Design
(adekwatnie do potrzeb)
Skład publikacji
Grafika do druku
Grafika cyfrowa
Animacje (Motion Design)
Grafika 3D & Wizualizacje
Ilustracje
Fotografia
Odkrycie + Plan
Analiza podstawowa
Audyt marki
Audyt organizacji
Warsztat: biznes + rozwój produktu/usługi
Warsztat: customer journey + tożsamości marki
Warsztat: plan egzekucji strategii
Warsztat: customer experince
Fundamenty marki
Koncepcje tożsamości marki
Naming
System identyfikacji wizualnej (uproszczony)
Strategia marki i komunikacji
Brand manual (rozszerzony)
Zasoby marki
(adekwatnie do potrzeb)
Identyfikacja werbalna (uproszczona)
Identyfikacja wizualna
Znakowanie
Projektowanie opakowań
Web design (strona internetowa)
Aplikacje i systemy (UX / UI Design)
Ekspozycja marki
Systemy informacji wizualnej
Design
(adekwatnie do potrzeb)
Skład publikacji
Grafika do druku
Grafika cyfrowa
Animacje (Motion Design)
Grafika 3D & Wizualizacje
Ilustracje
Fotografia
Odkrycie + Plan
Analiza podstawowa
Audyt marki
Audyt organizacji
Warsztat: biznes + rozwój produktu/usługi
Warsztat: customer journey + tożsamości marki
Warsztat: plan egzekucji strategii
Warsztat: customer experince
Fundamenty marki
Koncepcje tożsamości marki
Naming (opcjonalnie)
System identyfikacji wizualnej (rozszerzony)
Strategia marki i komunikacji
Brand manual (rozszerzony)
Zasoby marki
(adekwatnie do potrzeb)
Identyfikacja werbalna
Identyfikacja wizualna
Znakowanie
Projektowanie opakowań
Web design (strona internetowa)
Aplikacje i systemy (UX / UI Design)
Ekspozycja marki
Systemy informacji wizualnej
Design
(adekwatnie do potrzeb)
Skład publikacji
Grafika do druku
Grafika cyfrowa
Animacje (Motion Design)
Grafika 3D & Wizualizacje
Ilustracje
Fotografia
Odkrycie + Plan
Analiza podstawowa
Audyt marki
Audyt organizacji
Warsztat: biznes + rozwój produktu/usługi
Warsztat: customer journey + tożsamości marki
Warsztat: plan egzekucji strategii
Warsztat: customer experince
Fundamenty marki
Koncepcje tożsamości marki
Naming (opcjonalnie)
System identyfikacji wizualnej (rozszerzony)
Strategia marki i komunikacji
Brand manual (rozszerzony)
Zasoby marki
(adekwatnie do potrzeb)
Identyfikacja werbalna
Identyfikacja wizualna
Znakowanie
Projektowanie opakowań
Web design (strona internetowa)
Aplikacje i systemy (UX / UI Design)
Ekspozycja marki
Systemy informacji wizualnej
Design
(adekwatnie do potrzeb)
Skład publikacji
Grafika do druku
Grafika cyfrowa
Animacje (Motion Design)
Grafika 3D & Wizualizacje
Ilustracje
Fotografia
Odkrycie + Plan
Analiza podstawowa
Audyt marki
Audyt organizacji
Warsztat: biznes + rozwój produktu/usługi
Warsztat: customer journey + tożsamości marki
Warsztat: plan egzekucji strategii
Warsztat: customer experince
Fundamenty marki
Koncepcje tożsamości marki
Naming (opcjonalnie)
System identyfikacji wizualnej (uproszczony)
Strategia marki i komunikacji
Brand manual (rozszerzony)
Zasoby marki
(adekwatnie do potrzeb)
Identyfikacja werbalna (uproszczona)
Identyfikacja wizualna
Znakowanie
Projektowanie opakowań
Web design (strona internetowa)
Aplikacje i systemy (UX / UI Design)
Ekspozycja marki
Systemy informacji wizualnej
Design
(adekwatnie do potrzeb)
Skład publikacji
Grafika do druku
Grafika cyfrowa
Animacje (Motion Design)
Grafika 3D & Wizualizacje
Ilustracje
Fotografia
Kreując marki oraz ich wizerunek łączymy punkty często niedostrzegane, a istotne.
Poznaj jak widzą nas inni i co powiedzieli
Marcin
Strateg & Lead Designer / Założyciel s’sense
Chce lepiej zrozumieć otoczenie i siebie samego / Poszukuje istoty w tym co z pozoru niewidoczne / Entuzjasta minimalizmu / Stroni od bycia normalnym, aby nie być powszechnym / Wyrazisty charakter
Mateusz
UI Designer
W życiu dąży do osiągnięcia wewnętrznej równowagi i harmonii / Projektując balansuje między kreatywnością, a logiką / Mówi mało, ale konkretnie / Rozbraja ludzi nieoczekiwanym żartem
Juliusz
Brand Designer
Choć z gridami jest za pan brat, w projektowaniu nie brak mu spontaniczności / Sprawnie łączy użytkowość ze sztuką / Ceni klasyki modernistycznego dizajnu / Nadaje rytm pracy studia misternie układając playlisty na Spotify

Nagrody

2021
PGD Awards
za rebranding Muzeum Narodowego Ziemi Przemyskiej
2021
European Design Awards
za rebranding Bróg Pipes
2021
Projekt Roku
za rebranding Muzeum Narodowego Ziemi Przemyskiej
2021
PGD Awards
za branding pani, pana pranie
2021
PGD Awards
za rebranding Muzeum Narodowego Ziemi Przemyskiej
2021
European Design Awards
za rebranding Bróg Pipes
2021
Projekt Roku
za rebranding Muzeum Narodowego Ziemi Przemyskiej
2021
PGD Awards
za branding pani, pana pranie
Eugene Malinin
Co-founder Wojna Warzyw & Modestic

Z czystym sumieniem mogę polecić firmę S’SENSE. (...) Wróciłem do chłopaków już z kolejnym projektem i jestem pewien, że wrócę jeszcze nie raz. Mam 100% zaufanie.

Aneta Kojder
Manager ds. promocji w Texpol

Współpraca, jakiej każdy życzyłby sobie. Spotkania rzeczowe i konstruktywne w przemiłej atmosferze. Niesamowite wyczucie stylu, trafna ocena potrzeb i oczekiwań co do efektu końcowego. Cierpliwi i wyrozumiali dla niezdecydowanych. Nowy logotyp, identyfikacja wizualna, nowa strona internetowa, wszystkie dokładnie przekazują wartości, którymi kieruje się nasza organizacja. Nie żałujemy podjętych decyzji, jesteśmy z nich dumni.

Nic Jablonski
Founder Semiflat Studio

Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z S'Sense. Przez cały proces czułem, że rozumieją moje oczekiwania. Początkowo miałem wizję tego, jak chciałbym by wyglądała moja marka, ale chłopaki z S'Sense zaprojektowali coś co przerosło moje oczekiwania i czego sam bym nie wymyślił. Polecam każdej firmie, która szuka specjalistów od nietuzinkowego brandu!

Marcin Steciak
Dyrektor zarządzający Viva Design

Dzięki współpracy z s'sense spojrzeliśmy na nasze studio projektowe Viva Design oczami klienta do którego chcemy dotrzeć. Systematycznie, krok po kroku wprowadzamy uzgodnione działania. Efekt naszej współpracy z S`Sense jest zdecydowanie pozytywny. Kontaktują się z nami klienci do których chcieliśmy dotrzeć i mamy możliwość realizacji projektów, które wykorzystują potencjał naszego studia.

Kamil Tylutki
CEO projektu Mówię o Ślubie

(...) szukaliśmy ekipy, która idealnie czuje nasz styl i cechy marki, które chcemy pokazać nową identyfikacją wizualną. Cały Team S'sense stanął na wysokości zadania - proponując rozwiązanie pokazujące szybkie skojarzenie z branżą ślubną oraz motywy nawiązujące do "marki z pazurem i charakterem". Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy!

Artur Lisowski
Właściciel marki pani pana pranie

Firma wykazała się nieszablonowym kreatywnym i rzec można całkowicie nowatorskim i odważnym projektem. Podczas projektowania marki, przekazaliśmy wskazówki, jednak stworzenie wizji zostawiliśmy zespołowi s’sense. Otrzymaliśmy więcej niż się spodziewaliśmy.

Maciej Trojanowski
Radca prawny

Zespół S'SENSE na początku rzetelnie zapoznał się z profilem mojej działalności, robiąc dokładną analizę moich problemów/potrzeb. Dopiero po tym przystąpił do pracy graficznej / opisu marki. Dzięki temu ich praca była od razu trafna - dostosowana do potencjalnego odbiorcy moich usług.

Eugene Malinin
Co-founder Wojna Warzyw & Modestic

Z czystym sumieniem mogę polecić firmę S’SENSE. (...) Wróciłem do chłopaków już z kolejnym projektem i jestem pewien, że wrócę jeszcze nie raz. Mam 100% zaufanie.

Aneta Kojder
Manager ds. promocji w Texpol

Współpraca, jakiej każdy życzyłby sobie. Spotkania rzeczowe i konstruktywne w przemiłej atmosferze. Niesamowite wyczucie stylu, trafna ocena potrzeb i oczekiwań co do efektu końcowego. Cierpliwi i wyrozumiali dla niezdecydowanych. Nowy logotyp, identyfikacja wizualna, nowa strona internetowa, wszystkie dokładnie przekazują wartości, którymi kieruje się nasza organizacja. Nie żałujemy podjętych decyzji, jesteśmy z nich dumni.

Nic Jablonski
Founder Semiflat Studio

Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z S'Sense. Przez cały proces czułem, że rozumieją moje oczekiwania. Początkowo miałem wizję tego, jak chciałbym by wyglądała moja marka, ale chłopaki z S'Sense zaprojektowali coś co przerosło moje oczekiwania i czego sam bym nie wymyślił. Polecam każdej firmie, która szuka specjalistów od nietuzinkowego brandu!

Marcin Steciak
Dyrektor zarządzający Viva Design

Dzięki współpracy z s'sense spojrzeliśmy na nasze studio projektowe Viva Design oczami klienta do którego chcemy dotrzeć. Systematycznie, krok po kroku wprowadzamy uzgodnione działania. Efekt naszej współpracy z S`Sense jest zdecydowanie pozytywny. Kontaktują się z nami klienci do których chcieliśmy dotrzeć i mamy możliwość realizacji projektów, które wykorzystują potencjał naszego studia.

Kamil Tylutki
CEO projektu Mówię o Ślubie

(...) szukaliśmy ekipy, która idealnie czuje nasz styl i cechy marki, które chcemy pokazać nową identyfikacją wizualną. Cały Team S'sense stanął na wysokości zadania - proponując rozwiązanie pokazujące szybkie skojarzenie z branżą ślubną oraz motywy nawiązujące do "marki z pazurem i charakterem". Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy!

Artur Lisowski
Właściciel marki pani pana pranie

Firma wykazała się nieszablonowym kreatywnym i rzec można całkowicie nowatorskim i odważnym projektem. Podczas projektowania marki, przekazaliśmy wskazówki, jednak stworzenie wizji zostawiliśmy zespołowi s’sense. Otrzymaliśmy więcej niż się spodziewaliśmy.

Maciej Trojanowski
Radca prawny

Zespół S'SENSE na początku rzetelnie zapoznał się z profilem mojej działalności, robiąc dokładną analizę moich problemów/potrzeb. Dopiero po tym przystąpił do pracy graficznej / opisu marki. Dzięki temu ich praca była od razu trafna - dostosowana do potencjalnego odbiorcy moich usług.

Previous testimontial
Next testimontial
Eugene Malinin
Co-founder Wojna Warzyw & Modestic

Z czystym sumieniem mogę polecić firmę S’SENSE. (...) Wróciłem do chłopaków już z kolejnym projektem i jestem pewien, że wrócę jeszcze nie raz. Mam 100% zaufanie.

Aneta Kojder
Manager ds. promocji w Texpol

Współpraca, jakiej każdy życzyłby sobie. Spotkania rzeczowe i konstruktywne w przemiłej atmosferze. Niesamowite wyczucie stylu, trafna ocena potrzeb i oczekiwań co do efektu końcowego. Cierpliwi i wyrozumiali dla niezdecydowanych. Nowy logotyp, identyfikacja wizualna, nowa strona internetowa, wszystkie dokładnie przekazują wartości, którymi kieruje się nasza organizacja. Nie żałujemy podjętych decyzji, jesteśmy z nich dumni.

Nic Jablonski
Founder Semiflat Studio

Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z S'Sense. Przez cały proces czułem, że rozumieją moje oczekiwania. Początkowo miałem wizję tego, jak chciałbym by wyglądała moja marka, ale chłopaki z S'Sense zaprojektowali coś co przerosło moje oczekiwania i czego sam bym nie wymyślił. Polecam każdej firmie, która szuka specjalistów od nietuzinkowego brandu!

Marcin Steciak
Dyrektor zarządzający Viva Design

Dzięki współpracy z s'sense spojrzeliśmy na nasze studio projektowe Viva Design oczami klienta do którego chcemy dotrzeć. Systematycznie, krok po kroku wprowadzamy uzgodnione działania. Efekt naszej współpracy z S`Sense jest zdecydowanie pozytywny. Kontaktują się z nami klienci do których chcieliśmy dotrzeć i mamy możliwość realizacji projektów, które wykorzystują potencjał naszego studia.

Kamil Tylutki
CEO projektu Mówię o Ślubie

(...) szukaliśmy ekipy, która idealnie czuje nasz styl i cechy marki, które chcemy pokazać nową identyfikacją wizualną. Cały Team S'sense stanął na wysokości zadania - proponując rozwiązanie pokazujące szybkie skojarzenie z branżą ślubną oraz motywy nawiązujące do "marki z pazurem i charakterem". Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy!

Artur Lisowski
Właściciel marki pani pana pranie

Firma wykazała się nieszablonowym kreatywnym i rzec można całkowicie nowatorskim i odważnym projektem. Podczas projektowania marki, przekazaliśmy wskazówki, jednak stworzenie wizji zostawiliśmy zespołowi s’sense. Otrzymaliśmy więcej niż się spodziewaliśmy.

Maciej Trojanowski
Radca prawny

Zespół S'SENSE na początku rzetelnie zapoznał się z profilem mojej działalności, robiąc dokładną analizę moich problemów/potrzeb. Dopiero po tym przystąpił do pracy graficznej / opisu marki. Dzięki temu ich praca była od razu trafna - dostosowana do potencjalnego odbiorcy moich usług.

Jako S'SENSE zainicjowaliśmy pierwsze cykliczne wydarzenie w Rzeszowie o dizajnie. Nieszablonowy format przyciąga regularnie blisko sto osób.
Weź udział i poznaj nowe
spojrzenia na dizajn.
Wyspecjalizowaliśmy się
w pragmatycznym brandingu
pragmatyczny – oparty na przekonaniu, że podejmowane działania mają być skuteczne i przynosić korzyść, realizm
Poznaj kulturę S’SENSE
i dołącz do nas