Właściciele za pomocą komunikacji wizualnej chcieli zwrócić uwagę odbiorców na istotny problem społeczno-ekologiczny, który rozwiązują swoim modelem biznesowym. Marka miała za zadanie silnie przykuwać uwagę oraz być zapamiętywalna.
Wojna Warzyw
Niedoskonały wygląd. Doskonały smak.
Branding dla start up’u, który łączy lokalnych rolników z ludźmi żyjącymi w duchu eko i zero waste. Wojna warzyw to walka, w której zwycięża każdy – to jest największa wartość!
Rok do roku rolnicy są zmuszani do wyrzucania potężnych ilości warzyw i owoców ze względu na niestandardowe wielkości lub deformacje kształtu. Sklepy narzucają reguły, które dopuszczają do handlu tylko „warzywa idealne” wizualnie.
Powstałe logo to nieperfekcyjna, ale naturalna typografia, która jest spójna z niedoskonałymi warzywami walczącymi o przetrwanie.
Model biznesowy opiera się o dostawy „pod drzwi”, dlatego kluczowe było zaprojektowanie eko-opakowania, które przykuje wzrok sąsiadów i pozwoli efektywniej szerzyć ideę projektu.
Opracowany brand zawiera, również serie produktów, które ciężko kupić bezpośrednio od rolnika w małych ilościach. Taka forma zapewnia konsumentom nieprzetworzoną żywność i wsparcie wielu lokalnych rolników, którzy swoje plony zazwyczaj sprzedawali za zaniżoną cenę – podyktowaną przez wielkie markety.
Organiczny styl marki został pokochany na tyle przez odbiorców, że Ci chętnie sięgają po powiązane akcesoria jak na przykład naturalne woskowijki pozwalające dbać o świeżość żywności.