Klient
Wojna warzyw
Zdefiniowany cel

Właściciele za pomocą komunikacji wizualnej chcieli zwrócić uwagę odbiorców na istotny problem społeczno-ekologiczny, który rozwiązują swoim modelem biznesowym. Marka miała za zadanie silnie przykuwać uwagę oraz być zapamiętywalna.

Zakres
Logo
Opakowania

Wojna Warzyw

Niedoskonały wygląd. Doskonały smak.

Branding dla start up’u, który łączy lokalnych rolników z ludźmi żyjącymi w duchu eko i zero waste. Wojna warzyw to walka, w której zwycięża każdy – to jest największa wartość!

Rok do roku rolnicy są zmuszani do wyrzucania potężnych ilości warzyw i owoców ze względu na niestandardowe wielkości lub deformacje kształtu. Sklepy narzucają reguły, które dopuszczają do handlu tylko „warzywa idealne” wizualnie.

Powstałe logo to nieperfekcyjna, ale naturalna typografia, która jest spójna z niedoskonałymi warzywami walczącymi o przetrwanie.

Model biznesowy opiera się o dostawy „pod drzwi”, dlatego kluczowe było zaprojektowanie eko-opakowania, które przykuje wzrok sąsiadów i pozwoli efektywniej szerzyć ideę projektu.

Opracowany brand zawiera, również serie produktów, które ciężko kupić bezpośrednio od rolnika w małych ilościach. Taka forma zapewnia konsumentom nieprzetworzoną żywność i wsparcie wielu lokalnych rolników, którzy swoje plony zazwyczaj sprzedawali za zaniżoną cenę – podyktowaną przez wielkie markety.

Organiczny styl marki został pokochany na tyle przez odbiorców, że Ci chętnie sięgają po powiązane akcesoria jak na przykład naturalne woskowijki pozwalające dbać o świeżość żywności.

Realizacja
Brand Design
Juliusz Bachta, Marcin Tkaczyk
Koordynacja projektu
Koordynacja
Eugene Malinin (Wojna Warzyw) / Marcin Tkaczyk